Donationer Privatpersoner

Gör en insats!

Var med och skapa en bättre framtid för barn från socialt utsatta bostadsområden i Helsingborg genom att ge en ekonomisk gåva till OV Handboll och Skola. Din donation gör det möjligt för oss att fortsätta vårt viktiga arbete med att främja utbildning, idrott och integration för barn och ungdomar i vårt lokalsamhälle. Varje liten insats räknas och kan göra en stor skillnad i deras liv.

Varför donera till oss:

• Direkt påverkan: Var med och göra verklig skillnad i unga människors liv genom att stödja våra program och initiativ.
  • Hållbar förändring: Bidra till att skapa en varaktig förändring genom att investera i deras utbildning och välbefinnande.
  • Empatisk handling: Visa din medkänsla och solidaritet genom att stödja barn som behöver det mest.
  • Trygghet och trovärdighet: Verksamheten startade hösten 2016 och nu är vi inne på vårt 8 år. Du kan känna stor trygghet i att du bidrar till en väletablerad social verksamhet.
  • Transparens: Vi är transparenta med hur dina pengar används och ser till att allt används i verksamheten. Alla gåvor redovisas separat där inkomna medel låses till denna verksamhet och övervakas av Mazars revisionsbyrå.

Hur du kan hjälpa oss:

Genom engångsgåvor eller månatliga donationer för att säkerställa kontinuerligt stöd till våra program.

Genom att sprida budskapet och uppmana andra att också bidra till vår samhällsbyggnad.

Ge en gåva idag:

Välj på vilket sätt du vill bidra genom att göra en säker och enkel donation online eller kontakta oss för andra betalningsalternativ.  Genom att välja att stödja vår verksamhet blir du en del av ”OHS Vänner”.

Hur du kan hjälpa oss:

Ge en gåva idag:

Swisha pengar till 123 285 81 16

Du kan också scanna QR-koden.
Skriv ”OHS vänner” samt ditt namn och din mailadress.

Sätt in pengar på vårt bankkonto

Clearingsnummer: 8214-9

Kontonummer: 983 194 789-1

Skriv ”OHS vänner” samt ditt namn och din mailadress.

Bli månadsgivare
Du kan bli månadsgivare genom att starta en stående överföring från ditt bankkonto till vårt bankkonto på Swedbank. Se ovan.
Skriv ”OHS vänner” samt ditt namn och din mailadress.

Om Autogiro
Vi erbjuder inte månatliga överföringar via autogiro för närvarande. Du kan bli månadsgivare, se ovan.

Om OHS vänner

När du stöder OV Handboll och Skola blir du en del av OHS vänner. Det är alla som bidrar till att vår verksamhet kan växa och fortsätta utvecklas för att hjälpa fler barn att klara skolan och få en meningsfull fritid. Vi informerar dig regelbundet om vad som händer via nyhetsbrev och i sociala medier.

Stort tack för att du väljer att stödja OV Handboll och Skola!

Kort om oss

OV Handboll och Skola är ett initiativ som startade i september 2016. Varje vecka deltar över 450 barn i våra aktiviteter som bedrivs i fyra utsatta områden i Helsingborg: Dalhem, Drottninghög, Fredriksdal och Söder. Målet är att ge fler barn en meningsfull och aktiv fritid genom läxhjälp, lek, dans, självförsvars-, och handbollsträning . Vi har fokus på att motverka utanförskap och integrera barn från dessa områden samhället.